Arbetsmyra

Jag får alltid höra av min man att jag är en arbetsmyra, kan inte sitta still och har hela tiden 70 olika projekt igång SAMTIDIGT. Har väl inte tyckt att det har stämt och känt att riktigt så illa är det inte.
 
Men idag när vi var i stan och åt en tidig middag med några vänner kom jag på andra tankar. Jag fick frågan vad jag gjort idag innan middagen. Svarade "inte så mycket". Kom sen på mig själv och berättade att jag har:
- Tapetserat en vägg i dotterns rum
- Tvättat och hängt 3 tvättar
- Jobbat 4 timmar
- Städat i nedervåningen
 
Hm... kanske lite arbetsmyra då. Maken sitter och tittar på TV och vad gör jag?! Tvättar lite mer, lägger inlägg på bloggen och ska redigera lite foton eller scanna in diabilder. Har inte riktigt bestämt mig. Något blir det med all säkerhet i alla fall.
Någon som känner igen sig? :)
 
Här är väggen som jag tapetserade. Visst blev det en härlig inramning av garderoben? Måste säga att jag är riktigt nöjd.
 
 

Kommentera här: