Saknar min prinsessa

Min dotter har nästan flyttat ut. Åtminstone känns det så...
Hon är på prao i Gävle och sover hos en kompis under veckorna.
Nu är det ju bara två veckor, jag vet det är inte såå länge. Men det känns så.
 
Hon är snart 15 och ni vet hur det är, de börjar verkligen bli stora och försöker göra allt för att skapa distans
till oss föräldrar. Hur det än är så kommer hon alltid att vara min prinsessa och just nu är
det väldigt tomt här hemma. Bara jag, maken och TV'n faktiskt. Hemska tanke, hur ska det bli
när hon faktiskt flyttat ut på riktigt?!
 
Bilden är tagen en dag för ett par år sedan, då hon faktiskt VILLE bli fotad. Det är inte alltid det händer! Så man
får passa på när tillfället ges. :)
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken jättefin bild!!!

Kommentera här: